czwartek, 9 października 2014

Kickowanie w kobiecym wydaniu...

Dzisiaj krótki wpis o treningach w Sekcji Kick-Boxingu dla Kobiet G-COMBAT.

Kick-boxing często kojarzony jest jako sport bardzo brutalny, kontuzjonalny i niebezpieczny. Wyobrażany jako "mordobicie" już od pierwszego treningu. 

Nic bardziej mylnego. Zanim dojdzie do jakichkolwiek pojedynków i walk, ciało i umysł musi zostać na to przygotowane i odpowiednio wytrenowane.

Jak wyglądają treningi dla początkujących w Sekcji Kick-Boxingu dla Kobiet G-COMBAT?

Na początku przygotowuję ciała dziewczyn na nowe wyzwania. Trenujemy siłę, szybkość, wytrzymałość i gibkość. A także ułożenie ciała w pozycji walki i podczas poruszania w niej. Ćwiczymy podstawowe techniki ciosów i kopnięć. Ciało uczy się nowych wzorców ruchowych.
Wiele ćwiczeń odbywa się w formie gier i zabaw ruchowych co najczęściej wiąże się z dużą dawką śmiechu całej grupy :)



Dla kogo są treningi?

Nie napiszę, że dla każdej dziewczyny. Ale z pewnością dla takiej, która CHCE się dobrze bawić, ruszać, nauczyć czegoś nowego i przydatnego.
Poziom sprawności nie ma większego znaczenia, ponieważ treningi prowadzone są od podstaw. Nawet osoby, które dopiero "wstały z kanapy" sukcesywnie będą zwiększać swoją sprawność i czynić postępy.



Korzyści z trenowania w Sekcji Kick-Boxingu dla Kobiet G-COMBAT?

Poza szeregiem plusów dla ciała: ogólna poprawa sprawności, poprawa prawidłowej postawy sylwetki, redukcja tkanki tłuszczowej, zwiększenie siły mięśni;
to również korzyści dla umysłu i dobrego samopoczucia: poprawa koncentracji uwagi, zwiększenie zdolności opanowania w sytuacjach stresujących, umiejętność pracy w grupie, zawieranie nowych znajomości, wyładowanie agresji i wiele innych...



Moim osobistym celem jest promocja kick-boxingu nie tylko jako sportu wyczynowego ale również jako rekreacji ruchowej, dostępnej i przydatnej dziewczynom i kobietom praktycznie w każdym wieku. 
Zapraszam na trening dziewczyny! :)






8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To wpadnij do nas na trening. Wiem, że z kulturystyką to nie idzie w parze ale może być dobrą formą aerobów... Sama tak teraz traktuję treningi odkąd dźwigam żelazo :)

      Usuń
  2. No jak tak o tym lekko piszesz, to brzmi fajowo! :) Może kiedyś wpadnę zobaczyć co tam się wyprawia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie bo czekam z utęsknieniem :)

      Usuń
    2. :) :D No dobrze, to zagęszczę ruchy ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Warto czasem pouderzać w coś bezpiecznie.... Tak dla zdrowia :)

      Usuń
  4. Tak, zgadzam sie. Ale jednak chyba brak mi odwagi na zajecia grupowe tego typu. Np. wybralabym sie z checia tez na zumbe,ale cos mnie powstrzymuje. Moze lęk przed tym,ze pomyle kroki, lub to,ze inni znaja sie juz na tym lepiej? Wydaje sie moze glupie, ale walcze z tym. :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz. Tu liczy się Twoje zdanie.