piątek, 21 grudnia 2018

Granda na pięści. Mój drugi raz z boksem :)

Relacja z turnieju organizowanego przez Legia Fight Club "Granda na pięści - Mikołajkowy łomot". Kolejny z moich spontan pomysłów zrealizowany 😊👍Moja druga walka w boksie podczas Warszawskiej Grandy na Pięści. 

W mojej kategorii nie było zgłoszeń dlatego walka w kat. 70 kg z dużo młodszą zawodniczką. Sama walka na luzie bez bicia bomb. Byłam przekonana, że prowadzę. Sędzia tam mówił, że trzymam ale chyba to nie ja🤨. Trzyma ten co dostaje, więc skoro ja uderzam to po co mi było kleić akcje?🤨 

Nie mniej jednak, wynik po stronie przeciwniczki. Sami oceńcie pojedynek bo ja nie widzę tej przewagi. 

Wielkie dzięki dla trenera Norbert Noras Dąbrowski 😊👍 Mieliśmy króciutkie konsultacje bo dopiero zaczynam bawić się w boks 🥊😊 Komunikacja na dobrej fali także Trenerze jeszcze coś pobijemy 🥊😊👊👍 

Ekipa #NorasTeam i G-Combat: Treningi dla kobiet - Warszawa ❤️❤️❤️ takiego dopingu to ja nigdzie nie miałam 😍😍😍 Dziękuję Wam bardzo bardzo bardzo 💓. Jak jest taka ściana #ziomeczków za plecami to nie ma zmęczenia i prąd idzie nie wiadomo skąd 😊👍 Karolina Młynik, Paulina Ugboaja i Adrian Korzeniowski czego nie wymyślę, od zawsze jesteście ze mną !!! 😘❤️😘❤️😘 

Chyba nie wiedziałam co mówię, że już nie będę walczyć 😂😂😂 Może wtedy nie wiedziałam, że to będzie takie bicie 😂 Doprowadzę nogę do normalnego stanu i wjeżdżam dalej w ten balet😊 Po prostu lubię się bić i na pewno swojej siły już tak nie będę ograniczać 🤨💪 

Bardzo Wam dziękuję za obecność na sali Justyna Mróz, Natalia Em , Mała Mi, Przemek Krause, Wiktoria Regucka, Marta Zima wiadomości i dobre słowa. Nie spodziewałam się takiej ilości pozytywnej mocy przy tej akcji 😄 💪 #mikołajkowyłomot #grandanapięści


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz. Tu liczy się Twoje zdanie.