piątek, 21 grudnia 2018

Pierwsza walka bokserska w meczu Polska-Kanada

Przeżyłam moją pierwszą walkę w boksie podczas meczu Polska - Kanada. Przegrałam na punkty z Martine Vallières-Bisson w jej 100 pojedynku 👊👍

Jestem mega zadowolona bo o walce dowiedziałam się 3 dni wcześniej. Przeciwniczka od razu z wysokiej półki. Bardzo dziękuję za ten pojedynek i szacun za te szybkie ręce 👊😉💪 
Dziękuję całej ekipie (która też została wkręcona w dwie walki Karolina Młynik i Przemek Krause) Adam Brzozowicz, Katarzyna Strankowska, Natalia Em i Ania z Adamem najlepsi kibice ever 💓💓💓 

Game plan od Norbert Noras Dąbrowski idealny!!! Dzięki 👍💓 Trochę zabrakło doświadczenia wiadomo😁 i lewej nogi (jeszcze nie kręci jak by mogła 😂) Cieszę się mega!!! Chyba pierwszy raz z przegranej walki jest tyle radochy 😉 😂😀👊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz. Tu liczy się Twoje zdanie.