piątek, 10 lutego 2017

80 kg wyciśnięte :) Wyciskanie Sztangi Leżąc Kobiety

Kiedyś, kiedyś, kiedyś wymyśliłam sobie, żeby wycisnąć 100 kg na ławce. 
Wtedy to było raczej abstrakcyjne marzenie, bo wyciskałam pewnie ze 30 kg :)

Gdy zakończyłam starty w kick-boxingu mocniej mogłam zająć się treningiem siłowym, który od zawsze mnie "jarał". 

Z kilku powodów:

- wynik nie zależy od sędziego :) albo coś podnosisz, albo nie. w sztukach walki albo kogoś knockoutujesz albo sędzia musi wybrać kto był lepszy. Każdy walczący wiec, że knockout nie jest pewniakiem. A co w walkach, w których knockout jest niedozwolony? :) także jasność wyniku jest jaśniejsza :D :D :D

- precyzyjnie mierzalny progres,

- odczucie mocy w ciele :)

Kilka lat przerzucam to żelastwo, przy okazji nadal oddając się innym aktywnościom ale jednak #siła zajmuje mi sporo czasu w porównaniu z resztą. 

Ostatnio 80 kg poszło w górę i sama byłam zaskoczona, że już. Że JUŻ mam tyle siły :)


Wszystko jest kwestią konsekwencji i poczucia dobrej zabawy z tego co się robi. Ciskajcie zdrowo - opłaca się :)

Zaglądajcie na mojego facebooka i instagram!

Facebook: https://www.facebook.com/girlscombat/
Instagram: http://instagram.com/monikaturemka/

Piszcie prywatnie - jeśli mogę Wam w czymś pomóc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz. Tu liczy się Twoje zdanie.