sobota, 1 sierpnia 2015

Rekreacja.

Rekreacyjny spacer od okolic Góry Kalwarii do Wilanowa, który zrobiłam z racji przypadkowo wolnego dnia :) Wyszło około 20 km i mimo burz było przyjemnie. 


Z tego co wiem, ludzie nie znają swojej bliskiej okolicy za dobrze. Warszawiacy pytani wielokrotnie przeze mnie o te miejsca, kompletnie ich nie znają. A blisko miasta jest na prawdę ładnie. 

Zaglądajcie na mój kanał na YouTube, będzie więcej filmików lifestylowo - outdorowych. Ruszę kilka tematów :)

Dobry wpis? Wciśnij lajka, udostępnij - wielkie DZIĘKI :)

4 komentarze:

  1. ja mieszkam w turystycznym miasteczku i znam je na wylot wzdluz i wszerz hehe ;)
    moze gorzej jak ktos pyta o jakies puby czy hotele bo na to nie zwracam uwagi,
    ale przyroda nie jest mi obca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Polecam takie wyjścia. Super odprężenie dla umysłu i jednak spory wysiłek dla ciała :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz. Tu liczy się Twoje zdanie.