czwartek, 10 marca 2022

Kick-boxing, sztuki walki, aeroboxing dla kobiet. Z wizytą w Radio ZET.

Niedawno miałam przyjemność odwiedzić siedzibę Radia Zet i wziąć udział w audycji Zet jak Zdrowie. Do odsłuchania tutaj:


W rozmowie z Michałem Figurskim poruszyliśmy kilka tematów:

Co trening kick-boxingu daje kobiecie? 

Czy to bezpieczne? 

Co myśleli moi rodzice na temat tego sportu?

Co motywuje dziewczyny do uprawiania sportów walki? 

Dlaczego sporty walki są modne?

Jak kickboxing wpłynął na mój charakter i nastawienie do życia?

Czym jest aeroboxing? 



Było mi bardzo miło opowiedzieć o swojej pasji, która stała się zawodem. O sukcesach, porażkach, kontuzjach, motywacji i dobrej energii. Dzięki za wysłuchanie!

Zapraszam Cię na moją stronę G-COMBAT.PL gdzie znajdziesz więcej informacji o treningach kick-boxingu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz. Tu liczy się Twoje zdanie.