czwartek, 31 stycznia 2019

Trening barków inspirowany treningami Dany Linn Bailey.

Był "trening życia" 😂 Barki inspirowane treningami Dany Linn Bailey 💪 + bokserskie wariacje i pompki. Nie robiłam takiego treningu z półtora roku a samych barów od listopada. To moja ulubiona partia do ćwiczeń, dlatego tak się jaram 😂 Jakby mi ktoś dał nową zabawkę 😂

 Był taki trening 2w1:

- wznosy hantli bokiem 4x8-12 (8kg)
- wyciskanie sztangi na barki z przodu 4x12 (30kg) + wznosy talerza 20 kg w serii łączonej 4x10,
- wiosłowanie sztanga (25kg) w opadzie do klatki (na tył barków) 4x15 + ściąganie gumy jednorącz 4x12 w serii łączonej,
- podnoszenie hantli jednorącz z podłogi i wyciśnięcie na bark 4x20 (15kg),
- ciosy proste z hantlem 4x10 (8kg),
- ciosy proste, ciosy w górę z hantlem 4x30 (2kg)
- ciosy proste z gumą 6x20 sekund
- ciosy sierpowe, haki z gumą 6x20 sekund
- bicepsy na bramie 4x10
- 130 wąskich pompek
Trening barków, siłownia, trenerka dla kobiet Warszawa, kickboxing dla kobiet, siłownia dla kobiety, treningi personalne dla kobiet


Dziś czuję mocno ten dojazd 💪😁 Po treningu nogi mi się plątały, gdy szłam do recepcji 😂😂😂
Radocha jest maksymalna z takiego wysiłku. Raz na jakiś czas "trening życia" musi wjechać 👌😁

W tym roku minie 20 lat odkąd pierwszy raz poszłam na siłownię. W tamtym czasie niekoniecznie wiedziałam jak sensownie zbudować plan treningu. Po prostu samo rzucanie żelazem było dla mnie wow 😊 Niekoniecznie miało to dobry wpływ na moje przygotowania do walk w kick boxingu. W jednym sezonie, nie zdając sobie sprawy, że "od siłki rosną mięśnie" przekroczyłam swój limit wagi o 3 kg. Musiałam wystartować w wyższej kategorii. W tamtym czasie zupełnie nie miałam pojęcia o fizjologii i tym jak trenować. Jak to dograć do sztuk walki.

Nie mniej jednak fun z treningów był cały czas. Co do barków - to chyba dar w pakiecie przy urodzeniu 😉 Mogę je dojeżdżać, szybko reagują na trening i ich wygląd zmienia się dość szybko.

Jeśli masz słaby dół (brzuch, szeroka talia, nogi), zbuduj solidne barki. To one wizualnie budują naszą sylwetkę i tworzą jej proporcje.

Poniżej filmiki z treningu Dany, którymi się inspirowałam.


I drugi




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz. Tu liczy się Twoje zdanie.